2016. március 5., szombat

Újra megnyitva!

Sziasztok!
Nem tudom hogyan kerültetek ide, de ez egy Gravity Falls-sal foglalkozó blog újragondolása! És hogy miért újragondolás? Nos nekem régebben volt egy másik Rejtélyek Városkájával foglalkozó blogom de egy idő után már nem foglalkoztam vele. A napokban jöttem rá hogy nem kéne ezt annyiban hagyni mivel még mindig nagyon szeretem ezt a sorozatot és nincs olyan magyar oldal ahol úgy komolyabban foglalkoznának a sorozattal. Ez az oldal volt régen amit szerkesztettem: http://rejtelyekvaroskaja.blogspot.hu/ És hogy miért kellett új oldalt csinálnom?
Nos azért mert sajnos elfelejtettem a jelszavát és nem tudok belépni pedig szívesen folytattam volna a szerkesztést azon az oldalon inkább ezért lesznek olyanok amiket átrakok erre az oldalra a másikról ezt ne vegyétek lopásnak ha kérhetlek titeket! Amiért még szeretném folytatni a blogolást az az hogy azóta rengeteget sikerült fejlődnöm benne, mind írásban mind képszerkesztésben ami ugye az oldal kinézetéhez kell. Szóval most már szeretnék komolyabban foglalkozni a Gravity Falls-sal és magával a bloggal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése